Etichete

, , , , ,

M-am ridicat şi eu, drăgăliţă Doamne, la vîrsta de-a avea un blog personal. Se pare că am parcurs destule experimente prin spaţiul virtual pentru a mi se admite oarece experienţă. Site-ul de autor mi l-am lansat cu peste zece ani în urmă. Revista E-Leonardo există din 2003 şi, în cele 17 numere pe care le-am editat pînă acum, şi-au găsit locul 109 autori români şi străini, clasici şi contemporani, precum şi 16 traducători. Respectiva publicaţie electronică poliglotă, un pionier al domeniului pentru momentul cînd am gîndit-o, sinteză de literatură (poezie, proză, critică), studii istorice, arte plastice şi muzică clasică a fost deja accesată de cîteva zeci de mii de ori, din peste 30 de ţări de pe glob.

Din februarie 2010 şi pînă în ianuarie 2012 am colaborat, cu însemnări aproape cotidiene, la blogul revistei clujene Tribuna. Le mulţumesc colegilor de la prestigioasa publicaţie pentru ocazia de a-mi disciplina ritmul apariţiilor publice, în condiţiile deplinei libertăţi de gîndire şi exprimare, avînd deasupra capului o singură limitare: a decenţei colective. Nu am intenţia de a-i părăsi, îmi voi prelungi prezenţele punctuale pe blogul Tribuna, la a cărui lansare şi afirmare bănuiesc că am avut şi eu o contribuţie. Dar ansamblul adnotărilor mele va trece, de-acum înainte, pe prezentul blog de scriitor.

Ce-a fost – tocmai am recapitulat. Ce va fi urmează să vedem împreună.

